lördag 27 mars 2010

P å s k p y n t

Hörde på radion att det var en bloggare som tyckte att man skulle förlänga påskpynt-tiden och införa någon sorts påsk-advent. Måste meddela att jag inte hade stått ut med påskpynt längre än en vecka. Men nu finns allt framme här i huset, och kommer att finnas i 10 dagar. Jag vet att det är längre än en vecka, men det får gå för den här gången.





Roligaste påskpysslet i år måste jag säga att ägg-pärlplattan är. Ni minns väl att jag har en passion för pärlplattor...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad ni har påskpysslat fina saker, och påskpyntat fint också. Kram.

milla sa...

Hihi, pärlplattornas guru;))
Nä här får pyntet komma fram nu en vecka före och sedan åker det bort strax efter påsk;)
Kan nog räkna pyntet på mina 10 fingrar...Sött barnens pynt är,kram Milla

Linruz sa...

Här finns inte så mycket pynt heller.
Pärlplattorna var ju helt fantastiska.
Kram Lina

s.m.i.l.e sa...

Superfina pärlplattor. Min påskpyntslåda ligger längst in i ett mycket stökigt förråd, så det vete sjutton om vi lyckas få fram pyntet i år.

Men jag har i alla fall pyntat ett träd. Bilder kommer.

Nu är det barnkalasförberedelse för fullt här.

kram!