måndag 7 september 2009

A c t i o n

Jag har skrivit det en gång tidigare i bloggen ~ här ~ och nu skriver jag det igen: Det är bra att man ibland fångar den känslan som finns i huset av liv och rörelse... Idag har minstingen varit ballerina tillsammans med storasyster, och sekunderna efteråt var hon "Pisessa" och hade verkligen fullt upp med att syna sig själv och volangerna i spegeln.



Eftersom det numera är helt omöjligt att få minstingen att stå/sitta stilla för fotografering börjar jag bli sugen att prova en riktig fotograf och studiofotografering. Undrar just hur det skulle gå?


Andra aktiviteter den lilla har roat sig med idag är dans på vardagsrumsbordet, samt kojbygge i diskmaskinen... Busig? Hon? Nja, kanske lite.

Tillägg: Kom just på att den lilla godingen även hann med att hälla ut en flaska välling i storasysters säng när vi hade sagoläsning tidigare ikväll. Hon vet verkligen hur man aktiverar en förälder.

6 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Våra småtjejer är ganska synkade. Så himla synd att vi bor så långt från varandra, så de inte kan leka ihop. Jisses vilket partaj!

Nästa sommar...

kram!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Fniss vad hon är charmig din lilla ballerinaprinsessa!

Jag tycker dina foton är härliga då du fångar henne i farten. Fast jag förstår om du även vill ha "riktiga" porträtt på sötisen.

Kram från ett stormigt Gällivare

s.m.i.l.e sa...

Bloggtorka i södern. Ovanligt.

Cajsa sa...

Blogg-makeover även här!

Petra C sa...

FULLT ÖS!

Och ändring i layouten på bloggen också ser jag :)
Snyggt!

s.m.i.l.e sa...

Du skñna nya v´rld... Dator i hotellobyn inte alls dumt. Hñlsningar fr`n B!