lördag 3 januari 2009

I s f r o s s a

Icehotel-besök för andra gången på en vecka! Och ännu härligare denna gång! Jag önskar så att bilderna skulle kunna förmedla känslan man har när man vandrar omkring där inne...

Allt har ett fantastiskt ljus och det är nog så att de blå bilderna som är tagna utan blixt är de som stämmer bäst överens med verkligheten.

Lägg därtill en kyla på några få minusgrader och knarrande snö under skorna.

En upplevelse som vi ser fram emot att få göra nästa vinter igen!

Och om jag skulle välja ut en säng att sova i så skulle det nog bli den ni ser här nedan: "Queen of ice" tror jag att den hette!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Jag kommer! Jag kommer!

Mindi sa...

Så vackert så vackert!!!

När jag var där så var det liksom inte hejd på hur mycket bilder jag kunde knäppa. ;)

Bor du alldeles i närheten?

Stor kram
M I N D I

Mindi sa...

Aha, då förstår jag att du kan åka dit lite oftare. *avis*

Jag har trotsat kylan i dag och varit ute och fotograferat lite av det magiskt vackra. :)

Kramis
M I N D I
=^..^=