onsdag 15 augusti 2012

S e m e s t e r t r i p p


Även när man är på semester måste man unna sig en semester. För oss blev det 3 dagar i Drakstaden, och 2 dagar i Skidskyttestaden. Och vi blev ganska förtjusta i båda städerna - så vi lär göra om den här sortens semestertripp.


Kanske kommer vi också att besöka tårtbuffén fler gånger, även om det var extra speciellt den här gången eftersom det var sonens 13-årsdag.


Sonen som den här dagen bland annat fick en efterlängtad one-piece.


Dagen efter var också speciell eftersom vi fick träffa en fin-fin skidåkarförebild på en löpartävling: Robin Bryntesson - vilken kille!


3 kommentarer:

smile sa...

Återigen name dropping av idrottsmän jag aldrig hört talas om... Men grattis i alla fall! Och GRATTIS till 13 åringen! Jisses... Här är en tioåring som också vill ha en One piece och en blivande femåring som absolut inte vill ha. Det är ju en sparkdräkt för bebisar! tycker hon. Jag är benägen att hålla med men de ser grymt sköna ut.

smile sa...

Sa jag att vi saknat er?

♥ cloudberrie ♥ sa...

Fantastiska platser båda två, som jag gillar massor. Helst den ena, extra mycket nu :)

Robin min kille! Han ÄR helt underbar och en sån fantastisk förebild. Alltid glad och positiv.

KRAM från Eva