torsdag 9 april 2009

J a g

Kommer inte ens ihåg alla utmaningar jag har ogjorda här i bloggen, men den här var ganska rolig! Man ska googla på sitt namn + är, och sedan skriva upp de 10 (tror jag!) första resultaten. Här har ni "fakta" om mig:

Jag är i farten igen! (Ja, men det är jag väl alltid!)
Jag är på rätt väg! (Jag hoppas det i alla fall!)
Jag är inte uppkopplad! (Jodå, det är jag visst!)
Jag är en stark bollvinnare! (Nä, verkligen inte...)
Jag är en som gick rätt in i flocken utan problem. (Undrar just vilken flock det är. Bloggflocken kanske?)
Jag är ett halsband. (Hjälp, kan det verkligen vara så att lilla jag bara är en liten liten del av ett halsband? Näringskedjehalsbandet kanske?)
Jag är en 10 år gammal flicka. (Här måste jag lämna in en protest. 10 år och 3-barnsmor. Nä verkligen inte!)
Jag är ute och reser. (I fantasin... Har varit till Indien typ 100 gånger den senaste tiden. Och Skåne besöker jag väldans ofta.)
Jag är en av de nya trafikplanerarna. (Visste väl att jag hade en ny karriär på gång...)

Glömde nästan det tionde påståendet:
Jag är föräldraledig. (Ja, det stämmer!)


Googla du också!

5 kommentarer:

Söta Prickar sa...

Låter roligt,måste prova!
Angående målning så är det bra att måla svart ifall ni tänker lämna litet hålrum mellan plankorna-skapar mer kontrast på så sätt...och blir så snyggt!
Ha en fin påsk
Kram,Lotta

s.m.i.l.e sa...

Jag är...färdig! :-)

Helena sa...

Vilken underbar blogg du har!!! Är också mamma till tre underbara (oftast ;) ) små prinsar =)

Va kul att du vill vara med och tävla om en skål från Greengate =)

Ha en riktigt härlig påsk! Kram H

Anonym sa...

GLAD PÅSK, HÄR VÄNTAR VI PÅ SOLEN MEN DET SNÖAR I MASSOR, MER ÄN DET GJORT PÅ HELA VINTERN KÄNNS DET SOM. mEN DET ÄR BARA MYSA OCH ÄTA GODIS OCH TA SIG EN SKIDTUR DÅ OCH DÅ.
kRAM SUSANNE

s.m.i.l.e sa...

Allt väl med oss! Tack för att du tänkte på oss. Otäckt...